Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年1月17日星期二

Whatsapp 官方確認即將收費的訊息是假的,只係惡作劇 !!

呢兩日都收到幾個朋友既 Whatsapp Message,話就嚟用 WhatsApp 要比錢,只要 forward 呢個 Message 比十個朋友就可以唔駛被加入收費名單之中。


           


加埋 WhatsApp 將會出新版本而暫時喺 Apple iTunes Store 下架,要等 Apple 審批完先會有新版本再上架,好多人就信以為真下就係咁將 message forward 比人

Whatsapp 也在第一時間證實係一個假息,呼籲大家唔好相信呢個訊息,更加唔好轉發該訊息比朋友。

呢 d 係我細路仔已經有出現既連鎖信惡作劇行為,以前係一封封真實既信,有咗 Internet 就變成 e-mail chain letter,跟住就輪到變成 IM (Instant Message) ICQ/MSN Message,上次自由人見到既就係 Facebook Message今次就去到現今手機最 Hit 既 WhatsApp Message !! 

沒有留言: