Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年3月10日星期四

iPhone App : Focus Plus (提示你已經成功對焦,㩒製用 iPhone 影到靚相)


用 iPhone 影相成日都會因為對唔到焦點,影出嚟既相好多時都會"鬆郁矇",最慘係明明已經見部 iPhone 又郁前又郁後對好焦,但影出來又係 Out Focus !!

當我用咗 Focus Plus 係 iPhone 影相就真係 Very Good,個 App 會自動對焦,你可以點選對焦既位置,iPhone 畫面就會出現類似貴價 "傻瓜" 相機既九點模擬對焦點,當對到焦就會有 Beep Beep 兩聲提示,而且會因應 iPhone 既移動而再次自動對焦。
iPhone Screenshot 1iPhone Screenshot 4

另外當按實紅色對焦點,對焦點的位置會有個放大鏡幫你將畫面放大,就好似 Canon "傻瓜" 相機既對焦功能,比你睇吓對焦主體有無 Out Of Focus。
iPhone Screenshot 2

而且有埋 Camera+ 既 Expo Lock (曝光鎖) 功能,可以選擇測光和曝光既位罝,咁就唔會咁易影到陰陽瞼或者係黑晒影唔到 !!
iPhone Screenshot 3

而且影出來既相係會先放係 Focus Plus 內之後再自動抄去 Camera Roll,方便可以立即睇相,就算唔小心係 Camera Roll 刪除咗都可以係 Focus Plus 搵番再 Save 番去 Camera Roll !!

呢個咁正既 App 當然要收錢 !! (不過大家可以留意會唔會再做 Free Download Day !!)

Price : US$0.99

大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝

沒有留言: