Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年3月12日星期六

iPad 2全美開售 用家彈影相差

萬眾期待的蘋果 iPad 2平板電腦,香港時間今晨六時在全美 236間蘋果店開售,專家試用後都認為 iPad 2較第一代好用,卻嫌新增相機拍攝質素差,未必吸引到第一代用家換機,但定價低是一大賣點,令市場其他對手難以招架。




在 iPad 2開賣前,蘋果店外已有長長的人龍排隊等候第一時間入貨。博出名的瓦戈納( Justin Wagoner)五天前已在達拉斯一間蘋果店外紮營,去年 iPhone 4開售,他也是首批購買的用家。蘋果原定香港時間昨午 5時起接受網上訂購,但遲遲未見有售。

拍攝質素差

放大圖片
喬布斯早前親自推介的 iPad 2,周五在美國正式發售。路透社
喬布斯早前親自推介的 iPad 2,周五在美國正式發售。路透社
12345678910
iPad 2比第一代更輕更薄,屏幕解像度更高,又新增前後置鏡頭等功能,市場預期 iPad 2的銷售速度可輕易打破第一代紀錄。第一代 iPad首天賣了 30萬部,首周銷量達 50萬部。有專家試用後讚它速度快,但相機拍攝質素差,又不支援 Flash制式影片,加上新增功能不算革命性,第一代用家未必會換機,但勝在維持第一代原價,競爭力十足,其他板腦對手望塵莫及。
分析更指, iPhone 4邊際利潤高達 50-60%,但售 499美元( 3,900港元)入門級 iPad,邊際利潤卻只有 25%,反映蘋果是刻意降低利潤率,狙擊對手。
繼在美國開售後, iPad 2將於本月 25日在全球多國發售,但香港發售日期未定。

沒有留言: