Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年3月9日星期三

微軟華人一哥「張亞勤」:競爭係 IT界嘅興奮點

微軟一向係科技界一哥,但係 Google喺科網泡沫爆破之後就急起直追,由搜尋器到 Android手機,都令到微軟失色。蘋果更加唔使講,藉住 iPhone從後趕上,無論市值抑或注目程度都超越微軟。不過,微軟全球資深副總裁張亞勤就話,唔在乎市值,仲話「呢啲競爭先係 IT界嘅魅力同興奮點」。

內地傳媒稱呼張亞勤做「超級神童」, 12歲已經係中國最年輕嘅大學生, 23歲做博士, 34歲執掌後來改名微軟亞洲研究院嘅微軟中國研究院, 38歲俾蓋茨欽點做微軟全球副總裁,係喺微軟裏面權力最大嘅華人。

張博士前排喺香港出席亞太互聯網科技高峯會,華華有幸同佢傾偈,張博士話:「我哋仍然係利潤最多嘅……所以唔在乎市值,最緊要專注產品開發。」佢仲話:「呢行每 5年競爭對手都會唔同咗,總有新競爭對手。」張博士又如數家珍咁介紹微軟產品點多元化, Windows 7作業系統( OS)點好賣、伺服器生意仲已經達 150億美金,遊戲機 XBOX亦超過 100億美金……

張亞勤被譽「超級神童」
瓣數咁多,正所謂周身刀,唔會把把利,張博士話,過去幾年都犯過錯,好似平板電腦咁,微軟係就係老早搶閘,但最後無跑出,張博士指可能喺執行方面出咗問題。

佢又同華華講,自從智能手機同平板電腦主要用 Google同蘋果嘅 OS之後,呢個市場競爭好激烈,微軟同諾基亞合作,借助諾基亞多媒體應用能力,贏到更多亞洲市場佔有率。張博士形容,家陣手機市場係「三國演義」。

中國科網泡沫最堪憂
咁成個科網市場又點睇呢?美國連番量化寬鬆,令市場有大量資金,矽谷已經有人指科網又有泡沫,張博士話,今次如果泡沫爆破,規模會比上次細,因為今次嘅科網公司大部份都有業務、有錢賺,差別只係賺多定賺少。要講泡沫,中國嘅泡沫仲令佢擔心,「我識得幾個後生仔搞科網,唔知做乜,但個 valuation(估值)已經有 1億人民幣。」聽落情況又真係有啲似曾相識,幾令人擔心。

張亞勤勸 IT人 咪掛住搵快錢
中國大陸係出名嘅翻版天堂,作為微軟華人一哥,張亞勤就認為呢個係環境逼成。張博士同華華講,中國市場咁大,大家都滿足於抄美國嗰套,因為風險細啲。就好似美國團購網 Groupon興起,大陸即刻就有超過 2000個團購網。仲有,以前 YouTube紅,亦有百幾個相似嘅視頻網,「當中有幾多成功?可能只得幾個……如果你有兄弟整網頁,好似 Groupon咁,你就要小心啲。」

張博士又話,中國科網公司有太多「泡沫心態」,一心想「搵快錢、馬上 IPO」。佢話佢睇咗講 facebook嗰套電影《 The Social Network》, Mark Zuckerberg為咗報復前女友同識女仔,就創建咗社交網站,張博士話,「 Mark Zuckerberg創立時係想解決問題,個問題可能同其他人唔同,但就唔係為咗賺大錢,賺錢只係 by-product(副產品)。」所以中國 IT人應該諗點樣解決實際問題,咪淨係掛住搵快錢。


張亞勤簡歷
出生:
• 1966年山西太原

職位:
• 1999年加盟微軟,現職微軟公司全球資深副總裁及亞太研發集團主席
•曾任美國 GTE實驗室高級研究員、美國 Sarnoff公司多媒體實驗室總監

學歷:
•美國電氣電子工程師協會院士
•畢業於哈佛大學高級企業主管項目
•美國喬治華盛頓大學電氣工程博士學位
•中國科技大學電子工程碩士學位及學士學位
• 12歲考入中國科技大學少年班

沒有留言: