Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年3月11日星期五

iPhone Game : VideoPuzzle! 短片拼圖遊戲 (限時免費下載)


大部份玩開既拼圖遊戲 App 都係用一張靚靚既相片或者係 Cute 既卡通圖片去玩 !!

今次介紹既 VideoPuzzle! 就勁揪啦 !! 佢可以用 Video 片段來玩圖遊戲,會將 Video 畫面分割唔同格數;當開始玩既時候,會把畫面調亂,而每一格畫面都會一齊同步播放,而你就要將調亂既格拼回原位。

VideoPuzzle! 提供4種玩法 :

1. Arcade Mode : 玩番跟 Game 果5條短片玩拼圖遊戲,
2. Photo Mode : 選擇 Camera Roll 既相片來玩拼圖遊戲,

3. Camera Mode : 可以選擇用 iPhone 既前置或後置鏡頭即時拍低畫玩拼圖遊戲,
4. Video Album : 選擇 Camera Roll 既 Video 玩拼圖遊戲,

有5個難度可以選擇,而且有d格會180度調轉個影像/圖像,所以玩起來都有 d 難度 !!

iPhone Screenshot 1

iPhone Screenshot 2

iPhone Screenshot 3

iPhone Screenshot 4



Price : FREE (限時免費下載)


大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝

沒有留言: