Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年9月14日星期五

iPhone 5「炒家最多賺1000蚊」



iPhone5面世後,本港多家電訊商即時表示「有機賣」,CSL、3香港及數碼通都表示在下周五開始發售新iPhone,但要注意是本港暫得數碼通支援1800mhz的4G頻道,其他電訊商則仍在鋪設安裝中。

過往有新iPhone到港也會掀起炒風,但先達電話店G-WORLD負責人劉志剛昨天指,近來蘋果的新產品大致貨源充足,「最多都係頭幾日有水位,估計炒家最多賺1,000蚊左右咋,再遲啲水位會更低!」

iPhone5未必炒得起,另一個原因是水貨iPhone5在大陸無法使用。果殼網報道,iPhone5使用nano-SIM卡,比現在使用的mirco-SIM卡小44%,買到新機需到網絡商換機才可使用,若把現時的SIM卡剪成nano的大小,都無法使用。

沒有留言: