Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年9月12日星期三

iPhone 4/4S 先達回收價大跌


由於Apple iPhone 5快將推出,自從上星期末起舊有的iPhone 4、iPhone 4S回收價開始出現異常情況。在先達多間手機店中,有部分已暫停回收iPhone 4、iPhone 4S,至於仍有回收iPhone 4、iPhone 4S的店舖,其回收價亦明顯出現較大跌幅。於上星期,iPhone 4的16GB、32GB的回收價分別為$2,700和$2,800,今星期已跌至$2,300和$2,400,而iPhone 4S的回收價亦由$3,800至$3,900跌至$3,400至$3,500,兩者同樣跌價一成或以上。據手機店店員稱,此情況在所難免,同時相信要在iPhone 5正式推出後才知道舊型號的iPhone會跌至甚麼價位。

查詢: G-World Mobile (地址: 先達廣場1樓F112舖) (電話: 2396 6900)

[轉載自 : HKGOLDEN.com]

沒有留言: