Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年2月27日星期一

香港及內地 Apple Online Store 一次最多能買840部 iPhone 4S

香港炒買 iPhone 4S 的日子經已 Game Over !!

由上個星期五早上再次開放訂購 iPhone 4S 手機 ,而且將一人限買兩部的規限取消 !! 現在只要你有 Credit Card 夠 Limit 將一次最多能夠買840部 iPhone 4S。


先達 iPhone 4S 16GB 回收價已跌至 $5150-$5180 !!

而且同步內地既蘋果中國網上商店也開放 iPhone 4S訂購,同樣可以最多購買840部 iPhone 4S,而發貨時間也由過去是 3至 5天,縮短至 1至 3天。(香港要2-3星期)

內地媒體指,Apple 增加一次購買數量限制,又縮短送貨時間,顯示 iPhone 4S 庫存充足。 

沒有留言: