Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年11月25日星期四

iPhone/iPad App : Halls Eater (日本喉糖公司推出一款 iPad 跟日本"靚模"「互相餵食」遊戲)



日本"靚模"餵你食喉糖 ?!

日本 Halls 喉糖公司為宣傳而出咗一個好鬼抵死既 iPhone/iPad 遊戲,可以直接用嘴跟"靚模"「互相餵食」!!

只要先選擇 Model,"靚模"會溫柔的跟你打招呼同介紹玩法,跟著螢幕指示做放粒糖係個螢幕上,最後就會好似係個靚模餵你食糖咁,完全可以滿足宅男跟靚模「Kiss」的幻想 !!

官方網站 : http://www.halls.jp/event/kenkobato/


先選取你想要的"靚模"。


"靚模"會親切的跟你自我介紹 !!


要開始遊戲囉 !!


首先"靚模"先餵你吃,可以用身體任何部分觸碰圓點處。


接著要輪到你用口餵"靚模"吃囉 !!

餵完仲會播出特別聲效及有好 "HIGH" 既白鴿出現 !!

仲可以儲低你錫過既 "靚模" 寫真相

出埋 Youtube Video 介紹你用呢個 App !!


iPhone Screenshot 1iPhone Screenshot 2
iPhone Screenshot 3iPhone Screenshot 4
iPhone Screenshot 5

Price : FREE

沒有留言: