Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年6月12日星期二

全港率先親身試:iOS 6的廣東話Siri係點樣同識唔識聽粗口?

蘋果剛於WWDC 2012公佈,iOS 6的Siri終於支援廣東話和國語等多種新語言。我們已經安裝了iOS 6首個測試版本,發覺Siri支援廣東話後,對於香港人來說終於有用和好玩。我們已經作初步實試,並且試過同佢講粗口,請按閱讀內容看相關試玩。
在設定中已經可以看到所加入的新語言,包括中國內地、台灣和香港等選擇,揀選香港後就可以用廣東話Siri了。
先問它叫什麼名字,它除了答Siri後還會寸寸地加一句「但係你都知啦」。
問它「香港係邊」就可以快速找到目標了。
大家都知道廣東話的講法很多,若果一旦有變化,像改問「邊度係香港」,就可能出現上圖情況。
不過,若果要找一些資訊,其實有了廣東話更加好玩和易用。
叫Siri「較鬧鐘」都幾方便,不過跟它說「四點」的時候,它就會以為是「四.」。或許這始終是首個測試版的問題吧。
問下佢幾點,回答沒有問題。
和英文版一樣,廣東話也懂得講笑話。
香港人愛中英混雜,似乎Siri也有類似的習慣。
廣東話粗口很多,我們隨意試了一點,似乎大路和經常講的,Siri都似乎會明白。
我們日後會繼續再試iOS 6的廣東話Siri,請繼續留意本網站,以及按右方的Facebook Like就可以知道最新資訊。

[轉載自 : winandmac.com香港版]

沒有留言: