Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年5月3日星期四

少年鼓神打書打罐打出名堂,自學睇譜,音樂人網民 like爆 !!

梁文軒打鼓片段網上瘋傳,網民聽得熱血沸騰。

「誰說玩音樂一定要錢,只要有 heart就可以了!」 16歲的梁文軒 Eric,聽着 Beyond的《我是憤怒》,滿腔熱血敲打自家製的「鼓」-餅乾罐、枕頭、書本,打得起勁。「打鼓」片段網上瘋傳,網民、歌手聽得熱血沸騰,譽為少年鼓神,可是少年不敢追夢,恐打鼓不能餬口︰「屋企人會唔支持。」 
梁文軒在 Youtube上載《我是憤怒 drum cover》片段短短三日,已有逾 10萬次點擊,歌手周柏豪亦於網上轉載片段,鼓勵 Eric加油。 Eric婉拒訪問,只透過 facebook回應記者。

校內風頭躉

放大圖片
梁文軒滿腔熱血,敲打自家製的「私家鼓」。 互聯網
梁文軒滿腔熱血,敲打自家製的「私家鼓」。 互聯網
12345678910
片段中的 Eric,用枕頭、餅乾罐、課本就地製造私家鼓,兩本應用科學及中文課本,被他敲打至「體無完膚」。 Eric說小時候已愛敲打奶粉罐,「鍾意打鼓嘅動感」。他說自學兩、三個月就懂看樂譜,又自學「打鼓」一年,無師自通,他說:「我咁大個仔只打過幾次真鼓。」

Eric坦言成績欠佳,就讀中三的他曾留級一年,家人反對他學鼓,怕他沉迷打鼓荒廢學業。 Eric卻認為打鼓是一種推動力,不想父母為他預設將來的路,「畀我做我想做嘅嘢都唔得」。

打鼓的熱誠令 Eric變成校內小旋風,同學在網站力讚他敢於追夢。他就讀屯門順德聯誼總會梁銶琚中學,校長戴明基昨表示支持 Eric,「佢好有天份,其實佢打鼓,對學業冇任何負面影響,同成績冇關係。」

被指有天份

放大圖片
Mr.成員之一、低音結他手 Dash(中)很欣賞梁。
Mr.成員之一、低音結他手 Dash(中)很欣賞梁。
12345678910
Eric「超鍾意」本地樂隊 Mr., Mr.成員之一、負責彈低音結他的 Dash(譚健文)表示很欣賞 Eric的才華:「呢位小朋友真係好厲害,好有天份。」 Dash說自己與 Eric有相同經歷,希望與他見面,「好想畀個真鼓佢,畀佢試下感受打真鼓嘅滋味,好想鼓勵佢繼續加油,永不放棄,下一代係好緊要。」

創作人周博賢認為,社會氛圍令年青人對追夢卻步,「社會認為年青人要正正經經搵份工,甚至炒呢樣、炒嗰樣,呢個環境對玩音樂不利。」他說現正製作有關《版權條例》修訂草案的歌曲,希望 Eric加入錄歌,如有需要,可協助 Eric借用樂器及 band房練習。







林海峰:

打既書本並唔係書本, 係打教育......
打既曲奇餅罐並唔係曲奇餅罐, 係打生活.....
打既枕頭並唔係枕頭, 係打居住環境......

我有好多朋友都話想學鼓, 但係佢地都話
1. 都無錢, 點學啊
2. 都無位, 點練啊

其實我覺得只係佢地唔夠鐘意, 今日eric你就證明左俾佢地睇, 只要你鐘意, 無野可以阻到你 !!

加油, 我知你一定得 !!

沒有留言: