Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年3月3日星期四

iPhone/iPad App : TalkBox Voice Messenger (網上留言對講機)


今天介紹呢個叫「Talkbox」既 App,可以利用 iPhone 留言比親友就好似用留言信箱一樣,只要留言比對方,對方就會收到 Push Message 既通知有 Voice Message。

Talkbox 係完全免費同唔受地域限制,無需繳付 SMS 或者通話費 !!

如果當大家一齊連線上 Talkbox,就可以用 Group Chat 多人通訊模式,當收到任一個人既 Voice Message 就會立即播放出來,就好似電話既多人會議功能,大家就可以當 iPhone 係一部對講機(Walkie-talkie),最方便用來打 Online Game 通訊 !!

除了傳送 Voice Message 外仲可以傳送地點位置訊息。Talkbox 係網上

Talkbox 除了可以係 iPhone 上使用,仲可以用係 iPad 及 iPod Touch,因為 Talkbox 唔需要用電話號碼來做 User ID !!  而且對方一定要有你的 ID 或 Email 才可以要求連接通訊,好處係唔似 WhatsApp 咁係人都可以 Send Mesage 比你,你可以有選擇加入朋友既權利 !!

以後可以同親友直接講 "生日快樂",一句親口說的  "生日快樂",遠比單單四個中文字來得有感情,唱首生日歌到無問題 !!

而且唔係實時同對方說話,如果用來示愛就唔駛怕尷尬,講乜都可以大膽d !!


iPhone Screenshot 1iPhone Screenshot 2iPhone Screenshot 3iPhone Screenshot 4

Price : FREE

大家可以係 iPhone 用 QR Magic 直接去 App Store 下載

沒有留言: