Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年2月17日星期四

iPhone App : Mammoth Internet Browser (5星級 - 多功能瀏覽器) [限時免費下載]



因為同 www.iapps.im 合作,限時免費下載中 !!


Mammoth Internet Browser 係一套多功能網頁瀏覽器,用戶5星級評價 !!

最大特色係可以用手指滑動切換功能,方便快捷。

支援 Multi-tab 多頁瀏覽及以 Clipboard 型式保存常到網頁 !!

輸入網址就最方便,瀏覽器網址列有 Auto Complete (自動完成)功能,只需要輸入 google 會自動幫你轉成 www.google.com !!

另外,瀏覽器亦有 Private Mode  (私密瀏覽) 功能,只要開啟後就唔會 Keep History !!

支援中英文顯示,集多功能於一身,可以取代跟機既 Safari 瀏覽器 !!


iPhone Screenshot 1iPhone Screenshot 2iPhone Screenshot 3iPhone Screenshot 4iPhone Screenshot 5

Price : FREE

沒有留言: