Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年2月17日星期四

TVB MyTV+ 服務即將登陸 iPhone/iPad


早係1月份已經登記咗 myTV+ 既 Beta Test 服務,係一個星期前(10 Feb) 就收到 myTV+ 既 email 通知,myTV+ 已經支援 iPhone/iPad./Android 同埋 Blackberry 手機,咁就當然第一時間上網啟動測試帳戶 !!

而 iPhone/iPad App 就話即將推出,我就好傻仔每日十幾次上 App Store 睇吓上咗架未 !?

事隔七日都仲未上到架,唔知係味因為 Apple App Store 更新了收費訂閱系統,新 App 如果有訂閱功能就必須要有 In-App Purchase 比用戶選擇係 App 內直接訂閱服務 !! 

myTV+ 暫時仲係要係 TVB 網站內訂閱服務
 

現在 myTV+ 開放免費體驗版本,大家只須要登入 http://mytv.tvb.com/invite/index.php 網址填 email address 就可以免費試用30日 !!
 

完成登記就可以試用30日 myTV+ 服務


如果你之前係 App Store 下載安裝過 myTV+ 既 iPhone App (一天內被多人投訴就被 Apple 下架收回了),只要配合埋 myTV+ 試用計劃,咁就隨時隨地可以係 iPhone 睇到 myTV 既電視節目。 
IMG_0002[1].PNGIMG_0003[1].PNGIMG_0004[1].PNGIMG_0005[1].PNGIMG_0006[1].PNGIMG_0007[1].PNGIMG_0008[1].PNG
(以上圖片由 uwants 網站下載)


沒有留言: