Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年2月14日星期一

iPhone HK App : 又有得賣喇 (每日全天侯監察 Apple HK 網上訂購 iPhone 4 狀況)



唉瘋即時賺! 是咁的,好多人諗,香港最好賺最易賺既係保險、地產同炒股票。不過,就算你唔係做果幾行,都唔好覺得自己係零,機會唔屬於你,其實香港搵錢另有出路──就係轉售iPhone啦! 



而家Apple網上訂購唉瘋要$4,9XX,但係賣返俾先達就成六千幾,每部賺成千零蚊,好過sell地產保險要睇客面色,又唔駛俾老細卒數!幾筍! 


◦ [二手買賣區] 排隊有價:短炒 iPhone 4 過萬元
◦ 官方網突停售 iPhone 4再喪炒
◦ 如何靠 iPhone 4 賺錢

很想要吧?不過,老老實實,要賺都要有所投資架。好似送貨咁,都要部貨車架,而轉售iPhone要既,就要一個快而準既官方貨存通知,唔係既話,點搶先人地入貨?

• 點解要收錢?

◦ 快 
你係潮州人呀?你知唔知每次Apple官網話有貨之後一個鐘之內d貨已經俾人買晒?唔想潮爆,唔想蝕底,快人一步入貨,係手機即時通知先幫到手! 


◦ 已經好平 
市面確係有D相類似既軟件,不過佢地一係唔能夠即時通知,再唔係貴到死,成三四千蚊,但係我地只係賣二百零蚊。嗚呀!轉售一部唉瘋都賺返晒有大突啦! 


◦ 唔用你蝕底 
當人人都可以即時知道有無新貨,賺到開香檳慶祝果陣,你仲係度好陰功咁,要用原始方法上網睇,只會浪費時間,浪費機會!哭泣聲絕無意義呀! 


◦ 不斷更新 
而家話炒唉瘋科,咁遲D唉瘋快,唉瘋骰點算?唔駛不安,我地會緊貼潮流,不斷更新。第時Apple有咩新野大家可以賺到錢既,我地都加落去,仲唔另加收費添。嘩~嘩■你正呀喂! 


◦ 穩定可靠 
服務唔穩定唔可靠,我不能接受,難道你可以?我地有獨立伺服器同獨立專線,程式穩定可靠,令你可以保持霸氣,安心賺錢,咁你俾少少錢都抵啦!Server唔平架巴打絲打!

上面講左乜野,自己參透下啦。

免責條款

Play More Limited明確聲明,無法保證資料絕對無誤,並且無法因本程式資料的不確性或根據本程式資料所作任何決定承擔責任。您於此接受並承認任何資料所生之風險應自行承擔,若您因參考此程式提供的資訊而造成損失或損害, Play More Limited恕不負責。Play More Limited,竭力但無此義務,改善或更正在資料任何部分之錯誤或疏失。

注意:
我地會利用精密既方法 (類似Google Trends) 去確保資訊既準確性。每日全天侯監察香港各大網站既最新消息!
來源包括:
Hong Kong DiscuXX Forum - iPhone 版
Hong Kong UWanxxs Forum - iPhone 版
HKGoldxx - 手機台



iPhone Screenshot 1iPhone Screenshot 2

Price : FREE

1 則留言:

Tween Square 說...

有Android wor~~
https://market.android.com/details?id=com.tweensquare.startsell