Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年2月18日星期五

更改 Facebook 私隱設定令其他人唔可以係 Places 中 Tag 你或者標記你的位置 !!

如何更改 Facebook 私隱設定而避免朋友可以係 Places 中 Tag 你或者標記你的位置 !!


用電腦瀏覽器(IE、FirfoxChromeSafari) 登入你既 Facebook, 右上角「帳戶(Account)」,再選擇「私隱設定(Privacy Settings)」


1.  在「我分享的事物(Things I Share)」的「我去過曾簽到的地點(Places I check in to)」, 右邊藍色向下三角型,選擇「自訂(Custom Edit)」



2. 選擇「只有自己(Only Me)」,再按「儲存(Save Setting)」






3. 在「在我簽到後將我加到「現時在這的人」名單中(Include me in "People Here Now" after I check in)」不要選擇「開啟(Enable)」


4. 在「其他人分享的事物(Things others share)」的「朋友們可以在標記我的位置(Places I check in to)」,Click 右邊藍色向下三角型,選擇「更改設定(Edit Settings)」
5.  在「朋友們可以在標記我的位置(Places I check in to)」右邊藍色向下三角型,選擇「已關閉(Disabled)」再按Okay


當你更改咗以上既私隱設定(Privacy Settings)就只得你自己可以睇到你係邊度 Check-in而唔會係你自己既 Wall 上出現更新 !!


另外任何 Facebook User 及你 Facebook 既朋友都唔可以係 Places 度幫你 Check-in (預設係任何 Facebook User 都可以 Tag 你而幫你 Check-in 0架 !!)

沒有留言: