Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年8月5日星期四

3GS實戰篇 - 用 Jailbreakme.com 去 JB 安裝唔到 Cydia Installer (5/8 更新)

如果你係曾經用過 PwnageTool 4.01 去自制 iOS 4.0 Firmware 將 部 iPhone/iPad/iPod Touch 升級上 iOS 4.0,你係需要回復 (System Restore) 番 iOS 4.0.1 (iPhone2,1_4.0.1_8A306_Restore.ipsw) 先至可以用到 Jailbreakme.com v2.0 網站既方法去 JB 及安裝 Cydia Installer !!!

如果你見到以下畫面之後跳番去 Home Screen 而安裝唔到 Cydia Installer !!
JailbreakMe 2.0

當你再連上 Jailbreakme.com 網站就會跳出 "Oops...It look like the installer crashed last time you tried to jailbreak." 的畫面 !!

再按 "slide to jailbreak" 都係會安裝唔到 Cydia Installer !!

點解我會知,因為我之前都係安裝唔到 Cydia Installer,試足3日唔同時間都係 Install 唔到 Cydia Installer !!

如果有以上既情況,我會建議大家要先係 iTunes 回復 iOS 4.0.1 之後再用 Jailbreakme.com 去 Jailbreak 部 iPhone/iPad/iPod Touch,再係 Cydia 安裝番 AppSync 4.0 v1.0.1,最後先至係 iTunes 度 Restore Backup !!

之前仲以為太多人一齊 JB 而 Cydia Server 太忙而安裝唔到 Cydia Installer,我想應該係上次用 Pwnage 去 JB 4.0 再用 iTunes Update 上 4.0.1 先會有以上問題,Jailbreakme.com 以為已經安裝過 Cydia 而唔比再下載安裝 !!

我已經成功 JB (只需要 2-3 分鐘) 及 Restore 番晒所有 Data !!




4 則留言:

悟樂 說...

我 JB 到呀~~~
不過之前裝開尐 apps 依家都裝唔返...

可能係版本問題怪....

xfishie 說...

我昨晚用 jailbreakme 成功 jb 了亦有 cydia. jb 前要先 clear safari 的 cache 再 reboot 才不會有 error message.

LuN 說...

我都裝到~冇問題~!!

自由人 說...

多謝大家既回應 !!