Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年3月22日星期一

U20 iWalk 5400mAh Mobile Power (外置隨身電池)

最近香港 iPhone 網友們都推薦選用 U20 iWalk 5400 Mobile Power (外置隨身電池) 比 iPhone 作為後備電源 !!

我錯過了 talkonly forum 既團購,咁唯有自己係淘寶網買隻返來玩吓 !!

網上價 RMB$228 加埋運費(RMB$30) 再乖番港幣匯率(1.17),大約要 HK$302 (如果一次幾個 friend 一齊買幾隻就可以慳到運費) !! 今次我係存款去淘點再用"支付寶"比錢,所以係唔駛比 Credit Card Charge !!

我星期五係網上訂了隻黑色,星期一晨早"順豐速運"就將 iWalk 送到公司 !!


Cut 開個紙盒就見到個紫色盒寫住 "U20" "Mobile Power",打開就係一隻 "黑色鋼琴面焗漆" 既 iWalk,論質感都算係唔錯,只係"大舊"左少少(尺寸:106×40×24 mm),重量比 iPhone 重少少 (148g) !!

iWAlk 有番 5400 mAh 足足可以 Full Charge 4次 iPhone 3GS (3GS Battery : 1219mAh),當然第一時間試 Charge iPhone !!

當 iPhone 差滿時 iWalk 係會自動熄,唔會成日比電部 iPhone !!

我又試過用來差 PSP,差滿時PSP 既橙色 Chrage 燈就會熄 !!

iWalk 5400 擁有智能保護芯片:可實現過充保護、過放保護、過載保護、短路保護。電路設計能夠自動調節輸出電壓 5 Volt 同 8.4Volt,隨機會有 USB/DC 伸縮輸出線、轉接頭10個,包括 Apple iPod, Nokia (大頭/細頭), Samsung (G6000/D828), LG KG90, Sony Ericsson K750, Motorola (V3 - USB), Motorola (V8 - Mini USB)), PSP 各款手機插頭。

iWalk 在電池面板有一個指示燈顯示剩餘電量,旁邊更細心地配置了一個 LED 白光燈。

留意:
1) 必須使用特定 13.8V 2A 火牛來充電,唔似其他 "尿袋" 可以用USB充電。
2) 火牛係兩腳,香港用要加個英式三腳轉插。

iWalk 除了大容量之外,電量輸出標示為 800mA ,對手機等充電使用來說,充電速度比較快。平時我部 iPhone 經電腦 USB 差電好多時都要差成2小時先可以由 50% 去到 100%,而用 iWalk 就只需要 45mins !!!

淘寶網有好多賣家都賣緊 iWalk,而選擇信得過既 Seller 先好 "隔山買牛",我都係跟 NetBugs 兄提供既連結購買:http://bit.ly/dbIU2e,咁多人買過會隱陣一d !!!




●產品型號●

U20 iwalk 5400

●產品特點●

精美外觀設計,觸控式電量開關,可檢測電量並通過電量指示燈有效掌握可支配電源。

擁有智能保護芯片:可實現過充保護、過放保護、過載保護、短路保護。

●主要適用產品●

iphone、iPod touch、nokia手機、三星手機、moto手機、索愛手機、PSP、NDSL、NDS等以及其他USB可充電設備等。

●產品特點●

1、大容量,高達5400mAh,手機電池的6-9倍。

2、USB輸出電壓5V,適用於4-6V的可充電產品。

3、USB輸出電壓8.4V,適用於7-9V的可充電產品。

4、多種DC連接方式及手機轉接頭,可為大部分手機、MP3、MP4、PSP、數碼相機、數碼攝像機充電。

5、觸控式電量開關,可檢測電量並有效掌握可支配電源。

6、智能保護芯片:過充保護、過放保護、過載保護、短路保護。

●產品詳細參數●

電池類型:鋰離子電池

外觀尺寸:106×40×24mm

重 量:148g

顏 色:白,黑,紫紅

額定輸入:DC13.8V,2000mA

額定輸出:USB-5.3V 800mA ; USB-8.4V 800mA

電池容量:5400mAh(3.7V)

使用溫度:-10°~40°

該產品配置:充電器一個、卷軸拉伸線一根、轉接頭10個

可選配件:PDA連接線、其他各種轉接頭

充電時間:約2個小時

靜態耗電:低於100uA


2 則留言:

武淺靜雅 說...

有冇 d 細部 d 既選擇ar

自由人 說...

呢個 Battery Charger 會細部d, 不過就只可以幫 iPhone/iPod/iPod Touch 叉電 !!

http://hkappleiphone.blogspot.com/2010/08/iphone-battery-charger-2g-3g-3gs.html