Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年7月30日星期六

iPhone HK App : 智能交通 ITS (主要路面及隧道實時行車速度圖)


唔想因為交通問題而遲到或錯過重要約會 ! Don't wanna miss any important meeting !
"智能交通" 係你嘅好幫手

=======================
。 揸車人仕可以開車前先睇睇主要路面情況, 找條最快最順嘅路線, 慳油又環保。
。 搭公共交通工具嘅朋友, 先睇睇交通擠塞情況, 隨時搭巴士, 快過坐地鐵。
。 坐的士, 梗係想快啲平啲, 就要先睇睇, 找條最快最暢順路線, 唔一定要信哂司機大佬。

主要功能包括:
。各主要路面及隧道實時行車速度圖 (紅色->擠塞, 黃色->一般, 綠色->暢順)
。提供閉路電視交通實況影像
。提供多條建議路線
。語音導航 (非實時)

與坊間類似app比較,「智能交通」可提供實時交通數據和較全面的道路資訊,
以供使用者計劃行程時參考。

iPhone Screenshot 1iPhone Screenshot 2iPhone Screenshot 3iPhone Screenshot 4iPhone Screenshot 5


Price : FREE


大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Scanner / QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝

沒有留言: