Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年1月13日星期五

iPhone HK App : See Doctor (HK)- 睇醫生(香港) --- Hong Kong Doctors and Clinic 香港醫生診所


See Doctor (HK)- 睇醫生(香港) ~ 提供全港私人執業醫生資料搜尋服務、醫護知識分享及作為病人與家屬發表意見的網上平台。(即尋醫報告分享,附加醫生服務分數,醫生有無醫德一睇便知)
我們的資料庫現備有本港約 6200多位私人執業醫生之履歷資料, GPS 位置 ,醫生照片、醫務名片、診所圖片、診所地圖、預約電話撥號, 為現時“香港唯一同時以分科、分區及意見參考”作搜尋之資訊媒體。

現特為智能手機用戶開發出這款整理簡約, 但內容同樣豐富之手機應用程式以供使用, 期望能讓市民大眾在需要睇醫生之前都先睇「睇醫生」, 尋選出合適自己的好醫生及將寶貴資訊分享給其他人!,

並提供:
1. 按專科分類搜尋
2. 按地區分類搜尋
3. 尋醫報告分享(
4. 醫護信箱答問
5. 疾病與病徵知識
6. 醫護新聞提示
7. GPS 位置搜尋附近醫生

讓香港市民能方便快捷地搜尋得到理想之醫生的同時,更能對本港的私家醫護這一專業,有更深層之認識及信賴。

iPhone Screenshot 1iPhone Screenshot 2iPhone Screenshot 3iPhone Screenshot 4iPhone Screenshot 5

Price : FREE

大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝

沒有留言: