Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年11月14日星期一

VDO Next : 政府畀條明路你行 (iPhone App : HKeTransport 香港乘車易)



主題:政府畀條明路你行
簡介:雖然成日畀人彈,不過今次政府真係幫到手,搵路有救!
日期:2011-11-14




此應用程式提供一站式的點到點路線查詢服務,以便預先計劃行程。

查詢服務涵蓋多種公共交通服務包括港鐵、輕鐵、專營巴士、專線小巴、渡輪、電車、山頂纜車、前往落馬洲/皇崗的過境巴士及前往馬灣及愉景灣的巴士。所有路線資料由運輸署的「香港乘車易」網站 http://hketransport.gov.hk提供。

內容包括:
1. 一站式多種公共交通工具搜尋功能,提供路線選擇和相關各站資料
2. 文字、分類選擇,全球定位功能和書籤輸入方式,設定出發地和目的地
3. 自選步行距離到上落客站
4. 日間和通宵服務類別路線搜尋
5. 按轉乘次數、收費、預計行程時間域擬乘搭的交通工具順序列出路線選擇
6. 地圖上顯示出發地、目的地、上落客站和轉車站的位置
7. 個別路線查詢服務
8. 特別服務路線
9. 交通消息

程式支援iOS 4.0 版本或以上


http://hkappleiphone.blogspot.com/2011/08/iphone-hk-app-hketransport.html

沒有留言: