Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年4月20日星期五

香港蘋果官方網站開賣 iPad Wi-Fi+4G 版本,但並不支援香港 4G LTE 1800/2600MHz 頻譜

蘋果新 iPad Wi-Fi+ 4G行貨昨日在港發售,香港蘋果店仍以網上登記、翌日取的方式售賣新 iPad 4G,但未有定價。有網民在討論區表示「又有得炒」;但有手機零售商大潑冷水表示,蘋果產品逢炒必贏的神話已破滅,早前炒新 iPad首遭滑鐵盧慘蝕 10多萬元,猶有餘悸說:「唔敢再炒 4G版。」


香港蘋果官方網站昨發表簡短聲明,表示即日售賣 iPad Wi-Fi+ 4G,買家需要每日早上 9時至中午 12時在網上預訂,翌日可到中環 ifc蘋果旗艦店取貨。登記時必須填上身份證號碼,用意明顯打擊炒家。網上顯示,新 iPad Wi-Fi+ 4G分 16G、 32GB及 64GB三款,另有黑、白兩色選擇,但未有列明售價。不少網民昨聞風在討論區表示新 iPad 4G「又有得炒」,也有網民強調,受到新 iPad Wi-Fi版炒燶的「教訓」,又說在港網絡不能對應新 iPad 4G LTE。

大陸客冇興趣 水貨炒燶

先達手機 G-World Mobile負責人劉志剛表示,預料新 iPad 4G的定價與早前售賣的 iPad 3G一樣, 16G、 32GB及 64GB分別售 4,888元、 5,688元及 6,488元。他強調,根據早前售賣新 iPad Wi-Fi版經驗,「 4G版冇得炒,何況香港嘅網絡仲未用到 iPad 4G」。劉早前引入逾百部水貨新 iPad返港售賣,當中佔有相當數量是 4G版,預料可炒高一倍售萬元,出乎意料竟炒燶,「大陸客冇乜興趣,賣一部蝕 1,000蚊,蝕咗 10幾萬,先去晒啲貨。賣咁耐蘋果產品,第一次蝕本收場」。他說,預料新 iPad 4G回收價比原價高數十元至數百元不等。
大家留意,今日在香港 Apple Store 發售的 iPad 4G LTE 在包裝背面底部仍然是寫著「4G LTE 僅適用於美國的 AT&T 和 Verizon 網絡;以及加拿大的 Bell、Rogers 和 Telus 網絡。」。而 Apple HK 官方網頁中也寫明,其4G LTE頻譜支援也只是700和2100MHz,亦即香港不適用。香港用家要多加留意和小心,因為這些4G LTE iPad在香港只能用到3G。
本港提供 4G LTE 的電訊商 CSL/1010 及即將推出 4G 服務的中國移動其頻譜是1800/2600MHz,兩者並不支援 iPad 4G LTE。

沒有留言: