Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年4月21日星期六

新 iPad 4G 炒燶,16GB 回收價齊頭數 $4950,僅賺 $62 !!

蘋果新 iPad 4G行貨前日開賣,網上登記預訂獲抽中首批買家昨到中環蘋果旗艦店取貨,有炒家即時到旺角先達手機店沽售,每部僅賺 62元,扣去車錢,只賺一餐「晏仔」;加上蘋果網上店昨同步網售新 iPad 4G,最快一周到貨,貨源充足下,料炒價再跌。有手機零售商揚言知悉下周大型連鎖影音店開售新 iPad 4G會以破底價發售,較蘋果官方定價再平 30元。


香港蘋果官方網站前日宣佈繼續以預先登記,翌日取貨形式售賣新 iPad Wi-Fi+4G, 16GB、 32GB及 64GB版價錢分別 4,888元、 5,688元及 6,488元。首批買家昨晨陸續到 IFC中環蘋果旗艦店取貨,門外未見人龍排隊領新 iPad,也未有人向買家搭訕收購。記者所見,有不少客人只購一部新 iPad 4G,強調是自用,認為 Wi-Fi版上網不安全,故購買 4G版上網較保障,「雖然 4G係用唔着,都可用番 3G」;亦有巿民只購買新 iPad Wi-Fi版自用或送給內地客人,認為「 4G用唔到,梗係買平 1,000蚊嘅 Wi-Fi版」。

連鎖影音店破底價發售

放大圖片
王小姐:「唔係咁識高科技,第一次買就試吓用 32GBWi-Fi版。」
王小姐:「唔係咁識高科技,第一次買就試吓用 32GBWi-Fi版。」
12345678910
部份炒家取貨後即日到旺角先達廣場手機零售店沽售,利潤少得可憐;其中手機店東京電訊職員表示,回收價只較原價高數十元,放售的人寥寥無幾,「蘋果產品一向都有得炒,今次真係有史以嚟最差,仲差過新 iPad Wi-Fi版」。同場的 G-World Mobile負責人劉志剛表示,新 iPad 4G如早前預料「冇得炒」,首批回收價僅較原價高出 62元,「好似 16GB回收價齊頭數 4,950蚊,呢個價唔會再升」。
劉透露,大型連鎖影音店下周起發售新 iPad 4G,定價會較蘋果官價下調 30元,「連鎖店同蘋果攞貨有折扣,佢哋咪可以跌破官方底價賣 iPad 4G,你話 iPad 4G係咪冇得炒?」劉早前引入逾百部水貨新 iPad,慘賠 10多萬元。

沒有留言: