Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年10月24日星期一

iPhone 4S Siri未支援港地圖


iPhone 4S獨有 Siri語音系統,只要對它說出要求,即可變身私人助理安排日程、尋找餐廳或者問天氣。不過,本港至今未有行貨機,有市民從美國購得新機後在港使用,發現 Siri並未支援香港地圖功能,搜索就近食肆、路線導航也得物無所用。有機主感可惜,斷言「冇 iPhone 4咁值炒」。
Siri語音系統是 iPhone 4S最吸引之處,不少用戶愛向它問問題。有本地機主投訴,在港想藉 Siri尋找身處地方附近的餐廳,卻換來冷冷一句「未能提供香港地圖」。「用唔到有啲可惜,我冇理由淨係對住佢講無聊嘢㗎。」記者測試這部來自美國的 iPhone 4S,發現該 Siri能找到美國地址,對本港地址一頭霧水;查詢附近有何餐廳, Siri直認未能提供香港地圖與定位服務。


料半年至九個月後才識答

放大圖片
Siri知道用戶身處香港何方,但不知道該地方當時的時間。
Siri知道用戶身處香港何方,但不知道該地方當時的時間。
12345678910
熟悉 iPhone的香港資訊科技商會會長方保僑指, Siri如此「冷淡」很正常,「因為未有 service partner幫佢做!」他解釋, Siri的資料庫未有香港相關資訊,自然不懂回答。他相信, Siri最快要到六至九個月後,才「識答(香港)邊度泊車、睇戲、剪頭髮會近啲」。
方保僑說, iPhone 4外形與 iPhone 4S一樣,前者安裝 iOS5後速度提升不少,加上 Siri功能在港「少咁截」,新機吸引力相對較低,也意味「唔值炒」,不似 iPhone 4可炒足半年。
旺角先達廣場 G World Mobile負責人劉志剛表示,昨日 iPhone 4S 16GB最新報價 7,800元,比開售首日已跌價 3,000元,僅比澳洲正價貴千餘元;最貴 64GB索價 9,500元。

沒有留言: