Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年1月21日星期四

BillChecker 查易單 (一個 App 就可以 Check 晒香港5大流動電話供應商既帳戶資料)



查單易 BillChecker 是一個可以讓你查閱不同網路供應商(包括3HK,Smartone,CSL,Peoples,PCCW) 的未入賬用量紀錄的資料。

特點:
1. 支援多個賬單查詢
2. 支援 Wi-Fi 及 3G 連線
3. 支援中英文介紹

自由人 : 真係好方便,好似我有3個電話帳戶用緊唔同既電話供應商,現在一打開個 App 就可以 Check 晒3個帳戶既使用量 !! 之前用 "流量呀" 成日都要 Turn Off 個 Wi-Fi 先 check 到,仲要好鬼慢 !!


支援香港5大流動電話供應商,只要用電話號碼加埋網上帳戶既密碼就用到,如果係新用戶同忘記密碼,個 App 都有提示使用方法 !!

顯示到既資料會同你係流動電話供應商網頁登入次後見到既資料係一樣,方便唔駛吓吓都要記得去邊個網頁登入先 check 到個使用量 !!

支援中英文顯示同時可以設定自動更新資料

Price : FREE

沒有留言: