Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年9月29日星期六

蘋果分店進駐又一城


本港第二間蘋果店(Apple Store),雖然今早10時才開幕,但店外一早就排滿長長人龍。

這間蘋果店的「開張紀念品」,是一件黑色Tee,正面是低調的「Apple」小標誌和「Festival Walk」兩個英文字,背後則印有「Designed by Apple in California」。 

沒有留言: