Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年12月21日星期三

無開機 iPhone 3GS 自爆

iPhone 3GS發生懷疑爆炸意外,「果迷」余小姐於 09年聖誕節前購買一部 iPhone 3GS,近期「升呢」買了 iPhone 4S,半個月前將 3GS停用,存放家中櫃內。

到蘋果店促賠 iPhone 4

她稱,該手機無關機,以為陰乾電力後會自動熄機,日前突聽到櫃內傳出爆炸聲,查看赫見該手機發脹焦黑,電磁殼熔解露出。
「又冇太陽曬到,又冇潮濕,都唔知點解會咁。」余疑惑地說,昨午到中環國金的香港蘋果專門店交涉,因對 3GS已失去信心,要求賠償 iPhone 4,但未有結果。蘋果專門店一名經理透露,爛了 3GS只能更換 3GS,因未正式接觸該手機,出事原因未明。
理工大學電子及資訊工程學系高級講師周海林指, iPhone的電磁有保護設置,外部電路出問題,即時會終止電源,但電磁內部電路有問題,就未能發揮作用。

沒有留言: