Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年5月31日星期二

iPhone HK App : 親子王國 Baby Kingdom


親子王國 iPhone App 正式推出! 費用全免! 爸爸媽媽齊來支持!

親子王國 Baby-kingdom.com 於 2002 年成立, 是香港最大的親子網站。多年來為香港及海外的華人父母, 提供一個友善的討論平台, 分享最新、最快的親子育兒資訊。

親子王國討論區內容健康、豐富並且多樣化, 至今已有超過 30 萬名國民, 有問必答。

為配合智能手機的普及化, 我們特別隆重推出 iPhone 手機 App, 好讓國民們能隨時隨地, 第一時間獲得和分享最新、最快的資訊。

親子王國 iPhone App 功能齊備, 簡單易用, 您都立即下載, 隨時隨地緊貼最新的育兒資訊!


iPhone Screenshot 1iPhone Screenshot 2iPhone Screenshot 3iPhone Screenshot 4

Price : FREE



大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝

沒有留言: