Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年5月9日星期一

嫌港女刁蠻奄尖,參加熱爆相親節目,筍盤港男上大陸電視尋真愛

港女、剩女、敗犬女近年成為熱話,各大小網上討論區上港男港女唇槍舌劍。根據統計處資料, 09年香港「剩女」多達 5萬人,男女比例嚴重失衡,每 1,000名香港女性對 889名男性,在港女尋覓姻緣告急下,對優質港男「爭崩頭」,然而有「筍盤」港男卻揚言不要港女,選擇上大陸熱爆相親節目《非誠勿擾》拖走北方姑娘。到底港女們輸了些甚麼?





「香港女仔比較刁蠻,而且刁蠻到唔知自己刁蠻,我覺得人最可怕嘅係唔知自己發生咩事,佢所有事都覺得好應該嘅!」 28歲、土生土長港男楊春龍 Penny斬釘截鐵說,不會選擇香港女性做女友,更不會娶港女。
放大圖片
北京姑娘張絲絲穿上古裝,氣質優雅。互聯網
北京姑娘張絲絲穿上古裝,氣質優雅。互聯網
12345678910
放大圖片
楊春龍曾任職香港海關,穿起軍裝的他英明神武。受訪者提供圖片
楊春龍曾任職香港海關,穿起軍裝的他英明神武。受訪者提供圖片
12345678910

出身小康 事業有成

身高 1.84米、 40吋胸肌的 Penny擁有模特兒般的天賦條件,型英帥靚正,出生小康之家,在英國留學五年,取得商業管理榮譽學士。 06年回港,翌年加入香港海關駐守機場,但前年離職決心北上發展。有十年 eBay生意經驗的他,不但於大學時代已賺取第一桶金,日前更獲 eBay垂青聘請為項目經理,本月中便正式到上海上班,是名副其實的「筍盤男」。
今年 2月,朋友找他作伴參加由江蘇衛視主辦的交友相親節目《非誠勿擾》, Penny在無心插柳下入圍。他笑說在節目中,無論跟主持對答及真情剖白,均是臨場「爆肚」,事前亦沒被安排與參加節目的 24位內地相親女子見面,絕無「造馬」。
節目於 3月 19日播出,西裝骨骨的 Penny甫出場已向在場嘉賓、主持和美女大派潤喉糖,博得其中 23位美女好感,更令 22歲北京姑娘張絲絲對他一見鍾情。經過一輪妙問妙答後,二人終於「成功牽手」繫上月老紅線。
「佢讚我高大、聰明、得體,在節目中咁大壓力都好鎮定。」 Penny認為兩人能走在一起,因大家都熱愛運動,又有留學背景,有共同話題:「我咩運動都啱,佢就係澳洲乒乓球國家隊員,我以前都係乒乓球校隊。」張絲絲從沒戀愛經驗,早前被父母催婚,故參加節目希望找個孝順、勤奮、講求衞生的好男孩。「佢父母想佢搵番中國男仔拍拖、結婚,同聲同氣啲!」 Penny說。
放大圖片
在澳洲讀書的北京女孩張絲絲性格活潑好動。
在澳洲讀書的北京女孩張絲絲性格活潑好動。
12345678910
放大圖片
Penny在街上不時吸引女士們目光。張軍攝
Penny在街上不時吸引女士們目光。張軍攝
12345678910

聚首兩天 相隔異地

放大圖片
因張絲絲要回澳洲繼續學業,她與在節目中結下姻緣的楊春龍拍拖兩天後便要暫時分離。
因張絲絲要回澳洲繼續學業,她與在節目中結下姻緣的楊春龍拍拖兩天後便要暫時分離。
12345678910
雖然兩日後張絲絲即要飛回澳洲繼續學業,但節目拍完當晚, Penny已抓緊時間約女友邊喝咖啡邊談情:「佢除咗靚女,性格率直爽朗又聰明,最重要夠真誠!」可惜女友尚有一年才畢業, Penny現時只能用視像和電話隔空傳情。
Penny說,喜歡北方姑娘簡單直接,「佢仲問定我將來結婚,想在邊度落地生根。佢會以男友或老公為中心,嫁雞隨雞,但香港女仔就以自我為中心。」
其實 Penny不選港女,完全是怕了她們的「公主病」。單是約港女食飯已經令他身心俱疲,「佢哋會話食飯呢啲嘢你諗嘅,你諗唔到就唔好叫我食飯啦!」即使男方想好地點、訂好座位,港女又會奄尖挑剔。

港女獨立 難開心窗

Penny在 28年來只拍拖兩次,最令他難忘的初戀情人就是香港女孩。事實上他沒遇過「野蠻」的港女女友,亦沒有針對港女的意思,只感到港女不是他的那杯茶。
「香港女仔太獨立、自主,在經濟上又唔使靠男友,久而久之佢哋會追求平等的生活態度。但男人需要女人關懷,佢哋就係打開唔到心窗。」他坦言內地女性對男友很會見微知著,更會煮好飯菜等男友下班,這才是男人背後的稱職女人。
港女們,點睇?

楊春龍小檔案

香港人( 28歲)
在英國留學 5年
考獲經濟學碩士
06年回港發展執教鞭
07年考入香港海關
09年辭職到內地經營網上生意
獲聘於上海 eBay項目經理一職

張絲絲小檔案

北京人( 22歲)
澳洲碩士生
父母是體育機構公務員
現為澳洲乒乓球國家隊員

遭批評 港女反擊 勝在獨立自主


港女常被負面標籤,暫未嫁出的更會被揶揄為「剩女」。對於 Penny對港女的評價,有豐富拍拖及甩拖經歷的 29歲地道香港女孩 Maggie又如何反擊?「我認為要評價港女,只有一個字──『好』!」 Maggie說。
拍拖十多次的 Maggie認為要評價港女,只有一個字──「好」。

八年拍拖十多次

任職幼稚園教師的她, 18歲初戀,維持了三年,其後八年拍拖十多次,經常去「飲嘢」識男仔,現任男友是經婚介公司活動結識。她認為港女絕對是「瑰寶」,現今港女大多事業有成,經濟能力佳,個性獨立、自主,絕不比內地女性的溫柔婉弱遜色:「其實唔少男士都鍾意性格獨立的女士,反而唔鍾意女仔過份依賴同黐身。」
對港男可謂瞭如指掌的 Maggie認為,最難頂的頭號港男就是「算盤人」:「幾蚊幾毫都要計得清清楚楚,聽過有男仔約女仔去花園餐廳食飯,食咗 80幾蚊,都要個女仔夾返 40蚊,可能佢哋慣咗同同事食飯係咁啦!」

回想過去十多段戀情均未能開花結果, Maggie歸咎於男女溝通問題:「 20歲出頭的男友大使又鍾意碌卡,唔係買模型就買運動用品,成日掛住打機、去玩」;有經濟能力的男友,則很專注事業,「對自我要求高,仲會將呢啲苛刻要求『過戶』到我身上,成日嗌交」。她說,現今娛樂模式傾向個人化,催生不少「宅男」:「家啲香港男仔好多都沉迷玩電腦,喺網上同人 chat已經好開心,反而唔急住喺現實中搵個伴。」 Maggie認為每個人也有優點缺點,不應單方面貶低香港女性。

港男港女句句碰

楊春龍:男人需要女人關懷,但因為香港女仔比較獨立、自主,較難打開心窗。
Maggie:可能係佢不解溫柔,女士不嬲都喜歡同人講心事。

楊春龍:內地女仔好直接,認識唔耐已經會問「會唔會同我結婚」;香港女仔就好似跳 Cha Cha咁,你進一步,佢又退一步。
Maggie:香港女仔比較含蓄、慢熱,確係唔及內地女仔咁主動,係因為佢哋希望得到物質享受,另一半對佢哋嚟講唔單止係老公,仲係老闆!

楊春龍:香港女仔比較刁蠻,而且刁蠻到唔知自己刁蠻。
Maggie:女仔係唔係挑剔奄尖,要睇成長背景、家庭教育,唔可以一概而論。其實唔少港男都有「皇帝病」,揀女友好似揀妃嬪。

楊春龍:香港女仔太過以自我為中心,大陸女仔以家庭或老公為出發點。
Maggie:呢個係「等價交換」,內地女士係「有目的地溫柔」,香港女仔可以自己照顧自己,自然唔使咁熱情如火。

三高令男士卻步 獨身女求助升

不要以為「剩女」的意思是「賣剩蔗的女人」,其實國家教育部於 07年將「剩女」納入 171個漢語新詞中,定義為「擁有高學歷、高收入、高智商、長相也無可挑剔,因擇偶要求過高導致在婚姻上得不到理想歸宿的大齡女青年」。
明愛向晴軒設有「愛情專線」( 3161 1222),社工陳幽說,每逢長假期單身女士求助個案會飆升,而上年度處理 1,314個求助個案中, 65%是女性,當中 30%是單身,而獨身女性中, 40%有大專或以上學歷。
陳認為,香港女性都面對「三高」致命傷,即高學歷、高收入、高齡,她們往往因事業有成、經濟獨立、工作時間長,令男士卻步,加上她們享受被追求,着重時間觀察對方是否有誠意,只要男方在特定時間內無收到女方正面回應,戀情便告吹。

80後少女面對現實

有緣人婚姻顧問 Shirley說, 35歲以上的女士最難搞:「佢哋好多都單身咗一段日子,心態上覺得要拍拖就要揀到個 prefect嘅,仲要求對方有好好嘅經濟能力。我哋份表格薪金要求嗰欄最高係 6萬蚊以上,佢哋就要填 10萬以上!」
她又說:「佢哋仲好陶醉於 7、 80年代嗰種『為妳鍾情』嘅戀愛模式,希望對方追求自己好耐,反而 80後嘅女仔比較現實,覺得女追男無問題。」 


沒有留言: