Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年4月29日星期五

Apple iPad 2 一出就賣晒, 而白色 iPhone 4 未係網上售賣 !!!


Apple iPad 2 剛剛在凌晨 1:00am 係 Apple HK Online Store 推出,但唔駛一個鐘 Apple 就將 iPad 2 全部型號同一時間停止售賣,而唔係個別型號售罄 !!


同時有好多朋友都好似自由人咁係網上等白色 iPhone 4 開售,但 Apple 只係在 iPhone 4 訂購網頁內加入了 "白色 - 即將推出" 的購買選項 !!

原來 Apple 靜雞雞係4月28日將4月27日早一日既新聞稿刪除了一段關於在網上 Apple Store 同步開售既文字 !!

4月27日原稿其中一段 :
價格及供貨
iPhone 4 白色版本將會在 4 月 28 曰 (星期四) 在以下國家發售:奧地利、澳洲、比利時、加拿大、中國、捷克、丹麥、芬蘭、法國、德國、香港、愛爾蘭、意大利、日本、盧森堡、澳門、荷蘭、紐西蘭、挪威、新加坡、南韓、西班牙、瑞士、瑞典、台灣、泰國、英國及美國。在未來將會在其他國家發售。iPhone 4 白色版本 16GB 的建議零售價為 HK$4,988,32GB 的建議零售價為 HK$5,888。iPhone 4 白色版本將在網上 Apple Store® (www.store.apple.com/hk-zh) 及個別 Apple 授權零售商銷售。
4月28日刪除了 "在網上 Apple Store 同步開售" 既文字   :
價格及供貨
iPhone 4 白色版本將會在 4 月 28 曰(星期四)在以下國家發售:奧地利 、澳洲、比利時、加拿大、中國、捷克、丹麥、芬蘭、法國、德國、香港、愛爾蘭、意大利、日本、盧森堡、澳門、荷蘭、紐西蘭、挪威、新加坡、南韓、西班牙、瑞士、瑞典、台灣、泰國、英國及美國。在未來將會在其他國家發售。iPhone 4 白色版本 16GB 的建議零售價為 HK$4,988,32GB 的建議零售價為 HK$5,888。iPhone 4 白色版本將在個別 Apple 授權零售商銷售。


等我仲無訂要等1-2個星期先送貨既 iPad 2,而睇實白色 iPhone 4 既開售情況,等到 2:00am 上網 Search 先知網上未有得訂白色 iPhone 4,白白錯失了轉售 iPad 2 既機會(因為我係見到有得訂而無去訂) !!

沒有留言: