Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年10月19日星期二

iPhone 3GS 實戰篇 : 將 iPhone 由 4.0.1 直接更新 4.1 再用 limera1n (RC1b) 去 JailBreak (逃獄/破解)

注意 : 請先備份 SHSH,當升級有問題時 新版本 iOS 唔好用時可以降回現在版本 !!

今次由 iOS 4.0.1 更新去 iOS 4.1 最麻煩係 Apple TSS 認證 Server 有問題而導致用 iTunes 更新 iOS 4.1 時出現 3014 及 3194 Error !!


而我更冒險將 iTunes 更新去10.0.1.22 去試 !! 最後証明 Apple 無將 iPhone 3GS 既 DFU Mode 關閉,可以順利用到 limera1n/greenpois0n 去 JB !!


咁大家可以放心用最新既 iTunes 10.0.1.22 去更新 4.1 !!

1. 只要按更新 iTunes 就會先由 Apple Server 下載你當前要更新既 iDevice 的 iOS 4.1 IPSW 檔案去你的 PC 上 !! [我用 HKBN 100 都要 7-10分鐘先完成]

2. 當完成下載就會認證番個 IPSW 檔案 [我之前就出現咗 3014 及 3194 Error]

3. iTunes 會將 iPhone 備份 (Backup) [如果之前無做過 Backup 就要做好耐]

4. 要驗證番 IPSW 同 iPhone 既版本

5. 開始下載更新檔案至 iPhone

6. 所需檔案已下載至 iPhone,iPhone 上會顯示完成進度。

7. iPhone 已順利完成更新,再次連接 iTunes 繼續更新

8. 更新 iPhone 韌體 (Firmware)

9. 順利更新至 iOS 4.1 [唔計下載 iPSW 檔案,更新大約需要 15 分鐘才可以完成]



跟著可以用limera1n (RC1b) 去將 iPhone Jailbreak (JB) !!


所需軟體:Limera1n (RC1b)(Windows版本)(Mac版本

1. 將 iPhone 用 USB 線連接電腦,然後啟動 limera1n 程式。點擊「make it ra1n」

2. iPhone 會轉去 recovery mode (回復狀態)。而 iTunes 會彈出無法辨識此裝置 !!

3. 接著你要手動將 iPhone 轉去 DFU 模式,當顯示「hold home +power」時同時按下「電源鍵」和「Home 鍵」,畫面未變唔好放開手。

4. 當顯示「release power button」時,可以放開「電源鍵」,但是持續按住「Home 鍵」。

5. 當顯示「in DFU mode...wait」時,可以放開「Home 鍵」。表示已經成功進入 DFU 模式。

6. 順利攪掂晒,全部過程唔駛3分鐘 !! [iPhone 黑晒,唔駛驚只係 jb 完會熄咗機 !! 人手開番(Power On) 部 iPhone 就 OK !!]



跟著可以開番 limera1n 去安裝 Cydia Installer

開啟 limera1n 程式
點擊「Cydia」進行安裝
開始下載 Cydia Installer
開始安裝 Cydia Installer
唔知點解會出 out of disk space
Cydia 開如載入 Data
安裝成功就會見到 Cydia 既圖示(Icon)

沒有留言: