Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年3月18日星期四

香港緊急電話 Hong Kong Emergency Calls



一按即撥香港緊急電話
Provides you Hong Kong Emergency Calls in 1 touch.

緊急時仲要搵電話簿? 本程式為你預設n個香港緊急用電話。一按即撥,唔使再左查右查。

不論你
- 要打三條9
- 想投訴政府部門
- 想check下颱風打到嚟未
- 遲到要Call 的士
- 褲穿窿,要借錢
- 屋企突然停電
- 漏煤氣
- 無帶鎖匙,要搵開鎖佬
- 病入膏肓

你只需按一個制,便幫你在iphone直撥緊急電話。


Price : FREE

沒有留言: