Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年1月7日星期四

ProSwitcher (Palm Pre Card System 型式轉換執行中軟件)

之前為大家介紹過 Multifl0w + Backgrounder 可以做到多功處理及可以好簡單就轉換至另一個執行中的軟件 !!

而今日介紹呢個 ProSwitcher 就可以替代 Multifl0w,好處係完全免費,同樣係可以用 Coverflow 方式顯示已放在背景執行的程式,而且會顯示程式的擷取畫面(Screen Capture),只要左右撥動揀選,點一點就可以開番個 Application,佢既操作係模仿 Palm Pre 手機 Card System 方式,而且最好既功能係 ProSwitcher 會自動將當前行緊既 App 轉去 Background Mode 之後先轉換至你選擇另一個執行中的軟件 !!

用咗幾日發覺比 Multifl0w 更暢順同擷取畫面(Screen Capture)唔會顯示空白一片 !!

安裝 ProSwitcher & backgrounder 都需要將 iPhone JB 及安裝 Cydia Installer !!

只要係 Cydia Installer 利用 Search 就可以找到 ProSwitcher

第一次用最好入番 Setting > ProSwitcher 設定一下 Activation Method 既 Hot-Key

有多種 Hot-Key 設定可以選擇用來啟動 ProSwitcher

當下一次按 Hot-Key 就可以叫出 ProSwitcher,只要左右撥動揀選,點一點就可以轉去換去另一個 Application,而按 X 就可以關閉這一個 Application


Price : FREE
Source : Cydia