Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年1月8日星期五

moreBeaute (Skin retouch) [iPhone 可以變成一部有"美顏美肌"功能既數碼相機]



利用 moreBeaute 軟件,iPhone 可以變成一部有"美顏美肌"功能既數碼相機 !!

做出同用 Fuji 美肌功能相機影出來既相片一樣既效果,可以調整相片既亮度同平滑度,利用兩種效果對照片上的臉部皮膚作出修正。

效果係相當好,使用前後差別非常大。調整好之後,可以選擇只存檔 before,或只存 after,或兩者都存檔。

可以即場影相,或者將 Camera Roll 既相片套用"美顏美肌"效果。



Price : FREE