Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年1月8日星期五

iLyrics 樂詞 (同步顯示正在播放歌曲的歌詞)


iLyrics 樂詞是一款音樂播放程式,她可以同步顯示當前正在播放歌曲的歌詞,也支持用戶自定義搜索歌詞!

主要功能:
◆ 同步顯示歌詞;
◆ 根據輸入的歌曲名搜索歌詞
◆ 自動保存下載成功的歌詞供離線時使用
◆ 自動滾動歌詞到歌曲正在播放的位置,同時支持通過選定歌詞來定位歌曲的播放位置
◆ 選擇您想要播放的歌曲而不用退出程式
◆ 當前版本主要支持華語歌曲和部份英文、日韓歌曲

自由人 Comment : 不過最唔好就係一定要係 iLyrics 度選歌先顯示到歌詞,如果做到可以好似 "CoolMan Music 超級歌詞庫" 咁會識得顯示 iPod 聽緊既歌的歌詞就 Very Good !!



Price : FREE