Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年10月19日星期五

匯豐網站被駭客攻擊服務受阻

i-CABLE 即時新聞 (10:07 19/10/2012)

匯 豐 表 示 , 伺 服 器 受 駭 客 攻 擊 , 部 分 客 戶 無 法 使 用 網 上 理 財 服 務 , 但 其 中 包 括 香 港 的 服 務 已 經 回 復 正 常 。

匯 豐 表 示 , 他 們 全 球 多 個 網 站 都 受 影 響 , 客 戶 不 能 使 用 網 上 理 財 服 務 , 但 攻 擊 未 有 影 響 客 戶 數 據 。 據 了 解 , 事 件 是 於 本 港 時 間 凌 晨 發 生 。

匯 豐 表 示 正 致 力 恢 復 服 務 , 部 分 網 站 已 經 回 復 正 常 , 其 中 香 港 匯 豐 發 言 人 指 , 本 港 的 網 上 理 財 服 務 已 經 回 復 正 常 。 匯 豐 指 正 跟 當 局 緊 密 合 作 , 亦 將 會 跟 曾 經 受 類 似 駭 客 攻 擊 的 企 業 聯 絡 。

http://cablenews.i-cable.com/webapps/news_video/index.php?news_id=394024

沒有留言: