Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年7月4日星期一

特區卧底警混入7.1示威無間道!叫口號時封嘴被網民揭穿!

網民發現 7.1當日三位疑似警員混入遊行隊伍扮示威者,
幫佢哋起咗個朵叫無間家庭,據講無間媽媽係公眾活動聯絡組副主管。
若要人不知,唔好太低 B。 7.1遊行後,逾千示威者佔據中環,唔少卧底警混入示威者當中。其中三名「無間道」冇嚟醒目,卧底身份被網民揭穿。高登網民幫呢三個無間道起朵,叫佢哋做「無間家庭」。當晚佢哋混進人民力量當中,一時跟大隊遊行,一時又踎低扮堵塞道路,扮鬼扮馬不斷收風攞料。



叫口號時卧底封嘴

無間家庭清一色穿着深藍色 polo恤,孭住背囊,跟大隊一齊踎低堵塞道路。齋睇好似一個熱愛民主嘅和諧家庭,點知原來係各懷鬼胎,一人一部耳機不斷滙報現場情況,終於露出馬腳。網友話每次嗌口號時,特別係叫警方食屎,或同警方爆發衝突,無間家庭都自動收口或閃埋一邊,網民影低佢哋「全家福」,無間媽咪即時用傳單遮臉,最諷刺係張傳單劈頭寫住「反對警權肆虐」。
起底組「巴打」即時做嘢,懷疑個無間媽咪係警方行動部公眾活動聯絡組嘅副主管陳秀玉,唔少社運人士都話畀呢位 Madam陳「招呼」過,有人仲將佢張卡片放上網。八方就根據卡片上嘅手機號碼聯絡 Madam陳,點知打咗成晚都飛咗去留言信箱,冇人回覆。其實警方派卧底混進示威人群都唔係第一次。
藝術工作者黃洋達喺 facebook留言話,當日遊行知道有大量便衣混入,特登喺台上叫口號「曾偉雄,食屎」,成班便衣警冇人敢出聲。當晚亦有示威者舉起牌,指根據《警察通例》,警員必須掛起委任證,抗議班無間道鬼鬼祟祟咁收風。有網民就話,如果班警察唔想俾人認出,下次示威可以戴面具,認真好「橋」。睇怕卧底警察下次都要諗個新造型亮相。

沒有留言: