Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年7月9日星期六

張"飛"送嘅「搭一百 賞一票」(2011年7月4日至12月30日)


搭一百賞一票,搭多啲賞多啲! 由2011年7月4日至12月30日,用同一張成人八達通喺同一​星期內嘅星期一至五搭港鐵滿$100,賞免費單程票一張!小童或​長者八達通同「學生身份」或「殘疾人士身分」個人八達通搭滿$50,賞特惠單程票。​


可於同一星期的周日列車服務停止前,到指定港鐵客務中心換領免費單程票一張,亦可於「e分鐘著數」機,先換取換領券,於下一個周日或之前於客務中心憑該券換取免費單程票。

*機場快綫、輕鐵、港鐵巴士及港鐵接駁巴士除外

條款及細則

自由人提提你 : 
由今個星期一已經開始咗「搭一百 賞一票」,你呢個禮拜夠100分未? 


積分將於每星期一早上列車服務開始後重新計算,若未能於該星期日列車服務停止前換領免費單程票或免費單程票換領券,該八達通卡所累積的積分將無效及於下一次入閘時被註銷。




沒有留言: