Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年5月20日星期四

斥唐英年壞榜樣, 700師生齊鼓掌 !! 官校教師:我要有權選特首 !!

唐英年昨向逾 700名師生硬銷政改方案,但明顯未為在場師生接受

唐英年昨日在教育局的副局長陳維安和政治助理楊哲安陪同下,到位於北角的官立庇理羅士女子中學,出席該校的政改講座。唐面對逾 700名師生硬銷政改方案,又以讀書升班比喻普選,指落實普選要「讀書咁一級一級咁升」,聲稱市民現時要求政府交出普選路線圖,就如「將畢業試卷嚟考我,我可能會唔及格」,市民應以「今日我就讀嘅班級程度嚟考我」,「呢一份試卷我可能攞唔到 A,但係起碼可攞到 B。」

學生問如何回應 50萬票
唐英年的政改「升級論」一出,明顯未為在場師生接受,有學生在答問環節質問唐英年,政府如何回應 50萬投票支持公投的市民訴求,又問唐英年若以一人一票普選特首,「你認為你能唔能夠當選?」唐稱昨日指「唔係討論個人係咪參選嘅問題」,拒作回應。

此時,通識科教師吳美蘭舉手追問,質疑過去在學校推行公民教育,一直教導學生選舉時要投票履行公民責任,但唐與一眾問責官員在剛過去的合法補選中表明不投票,她直斥政府的做法是壞榜樣,「你哋係做咗學生嘅反面教材」,「我作為一個老師,我都唔知點同同學講」。她又質問唐英年 2017年一人一票普選特首時,「到時我哋嘅同學應該點做呢?」立即引來全場學生掌聲力撐。


唐英年啞口無言兼苦笑
吳美蘭又強調,她只是一名普通市民,並非 80後青年、或公民黨、社民連成員,她是基層出身,昨日質問唐英年,因為「我好想話畀你聽,雖然家 2017年特首普選,好多細節未落實,但係我想你聽聽我講,亦都聽聽好多在座老師同同學講,佢哋都想做到呢樣嘢。」她更把早已準備的「我要有權選特首!」標語舉起,全場掌聲更盛。逾十秒掌聲中,唐英年啞口無言,之後只能苦笑稱:「我多謝吳老師嘅問題,我相信吳老師一定係喺學校好受歡迎,因為你一舉手,即刻有熱烈掌聲。」

座談會後,吳美蘭婉拒接受記者訪問。唐英年事後未有再直接談及事件,但他強調希望各界以理性討論政改,要深入了解,獨立思考,又指口號可能簡單吸引,但必須思考背後的邏輯,再作判斷。

沒有留言: