Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年4月6日星期二

Apple iPad 在美國開售當天賣出逾 30萬部

蘋果昨宣佈, iPad上周六在美國開售當天,成功賣出逾 30萬部。蘋果行政總裁喬布斯( Steve Jobs)揚言 iPad將會顛覆整個市場。網上湧現各種 iPad測試報告,發現其屏幕非常耐刮,但切忌入水及撞擊。喬布斯在聲明中指出,現時平均每名 iPad用家下載三個應用程式( Apps)及約一本電子書。 CNN引述分析員稱,估計開售兩天,可售出 60至 70萬部 iPad。 iPhone 3GS去年開售三天,即售出 100萬部。

屏幕耐刮但不防水
近日網上湧現大量測試報告。美國電腦雜誌網站 PCWorld的測試發現, iPad的堅固度不如 iPhone。當 iPad掉到地毯上三、四次,屏幕就出現裂紋,但操作如常。一般體重的成年人坐上 iPad,卻不會壓毀。iPad的屏幕非常耐刮,就算用鐵釘亂刮,屏幕也絲毫無損。背面金屬殼則非常脆弱,用鑰匙也可輕易刮花。 iPad也不防水,機身被咖啡或水冲洗後一至兩分鐘即失靈。YouTube網站有短片直擊美國人在街頭「虐待」 iPad,把機身擲到地上數次才破裂,用棒球棍則一擊即碎,殘骸變形扭曲,短片一天內吸引三萬多人觀看。

信徒心聲「早買早享受」,買家讚夠大夠快
「早買早享受,遲買平幾嚿」,以高出原價近一倍價錢購入水貨 iPad,除了要快人一步,最重要還是要夠潮。昨晨 11時即到水貨店購入心頭好的鄧先生,表示因工作需要購入 iPad,但他亦笑指新玩意外形「又靚又潮」,「行出街用一定多人望,一陣我攞佢走都唔會用袋,就咁攞住出去!」從事網上投注及保安工作的鄧先生是蘋果產品支持者, 10年來 mac機、 iPod、 iPhone已一一擁有,平日多使用 iPhone為客戶服務,但畫面太細成為致命傷,「用 iPhone睇住個閉路電視畫面,快就夠快,但係畫面唔清楚,家吓個 mon(屏幕)就夠晒照!」他笑言,所有買水貨的用家或多或少都有炫耀心態,「坐喺茶餐廳或者地鐵用,你話幾多人會望住你。」

中六生買不起等跌價
另一位蘋果忠實支持者陳先生,家中擁有四部 iPhone,「 2G、 3G、 3GS水貨同行貨,蘋果嘅嘢我就鍾意。」他上月已經訂了 iPad,昨日收到電話通知即到店取貨,試用時已愛不釋手,對新玩具讚得天上有地下無,「部機好輕,上網好快,話反光但係我又唔覺,瞓喺床度用佢睇報紙新聞真係一流。」不過,並非所有蘋果信徒都會支持 iPad,中一起已使用蘋果產品的中六生劉同學認為, iPad仍然存在不少缺點,「價錢偏高,當佢係電子書又太重,當佢做 netbook又唔夠功能……好似佢冇得開個 folder(檔案夾)去擺唔同檔案,咁你做緊幾百個文件嗰陣就會好煩。」他自稱冇能力購買 iPad,起碼要跌價至四、五千元才會考慮購買。

繁體中文及電子書 香港未支援
蘋果銷售魔力再盛,也無法掩飾 iPad的缺點,不支援繁體中文、多工作業( multi-tasking)及 flash程式已令不少用家「頭痕」。本港蘋果 App Store現時仍未支援 iPad,用家必須先於電腦利用 iTunes下載所需應用程式,再同步至 iPad。蘋果大力推銷的電子書店 iBooks,香港同樣未支援。電腦業界形容 iPad是一本改良版電子書,美國五大出版商已表明支持 iPad,不過要訂閱 iBooks內的電子書,必須擁有美國信用卡戶口,對香港用家而言可說是沒有用途,繁體電子書更是遙遙無期。

盛傳 6月推出 iPhone 4
相反,被視為電子書界 iPad大敵的 Kindle DX,雖缺乏彩色屏幕,但現時已提供英文版電子書予用家下載,中文版則有傳今年底面世。仍在考慮是否要買 iPad?其實,現時市面上有不同款式的平板電腦,個別功能甚至較 iPad優勝,未來亦有不少對手挑戰蘋果,如搜尋引擎巨擘 Google曾表示,將利用 Google Chrome作業系統設計平板電腦'gPad'。盛傳蘋果今年 6月將推出 iPhone 4打江山,新機將採用 4G制式,支援多工作業之餘,並可更換電池。

沒有留言: