Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年7月27日星期五

360度 iPhone 追影自拍零手震




靚女自拍有十式,但自拍影片就唔多人識!皆因易手震兼難收音,結果拍到《死亡習作》咁睇到人頭暈。無私人 Cam-man,不妨考慮最新自拍神器 Swivl,佢叻在識自轉360°、追住目標喪拍,而且擺定嚟影,更完全毋須理會手震嘅問題,一條友都可拍出精采 Video。
撰文:鍾礎鴻
攝影:陳盛臣
模特兒: Clarisse Lau@M.Spy Model

自轉+上下追影

Swivl飛碟外形係古怪啲,不過真係有料到,功能等同化身360°自動追蹤無線攝錄嘅機械人。佢一盅兩件,底座設有 Apple30pin接口,可接駁 iPhone、 iPad、 iPod Touch等 iOS設備,另外有個貌似平安鐘嘅 Wireless發射器連收音咪,用家戴住佢之後,底座就會變成迷你雷達,左右移動追住你個發射器,按遙控上面錄影掣即可啟動手機專用 App嚟拍片。即係無論你點郁,鏡頭都永遠向住你,絕對滿足晒大家上鏡嘅慾望。有效距離達33呎(即10米),亦可遙控調校上10°或下20°視角,跳高擒低都唔怕飛出鏡頭。

相機都用到

除兼容 iOS設備外,其他品牌智能手機亦能用於 Swivl機座,只要調校基座闊度、扣緊電話後即可手動拍攝。機座底部設有標準嘅相機三腳架螺絲位,駁好腳架後連高度都可以控制埋,拍攝範圍更靈活多變。此外,包裝盒內附送標準相機插座,可以將袋裝數碼相機(重量不超過6安士)安放於 Swivl機座進行自拍,不過咁做就需要手動先可攝錄,因為 App遙控只支援 iOS裝置。

設 Sport Mode加速

模特兒 Clarisse用佢自拍咗段一分鐘影片,喺公園就算左跳右跳,都成功被追蹤錄影,而且收音清晰,開埋個 App嘅「 Sport Mode」,仲可令機座扭擰加快,就算你自拍踩滑板等快速運動都無問題。最後一提,呢種自拍產品亦適合 Blogger以 Vblog介紹產品、以及行政人員練習 Presentation用,而千零蚊價位,當玩當投資都唔算貴。查詢: Studio A(23694131)

娛樂實用兼備

沒有留言: