Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年6月26日星期二

iPhone/iPad Game : London 2012 - Official Mobile Game (倫敦奧運官方遊戲試玩:人人都可參加奧運)



就算是運動員,都未必一定有機會去參加奧運。倫敦奧運官方遊戲已經正式推出,人人都可以參加試玩,免費版都已經夠玩。
只要設定想要的角色後,就可以選擇跑100m、游水、跳遠、射擊等多種不同的運動。初次玩的時候,可能只能玩到一兩個遊戲,只要在這些遊戲獲得良好成績,就會賺到金幣,就能進一步解開更多遊戲。
我們在試玩前,會擔心很難玩。事實上又真的是有此情況,例如持杆跳便頗難玩。不過其餘射擊和100m,都算是頗易上手,要賺金幣可考慮多玩這些遊戲。
每次點按不同運動後,都會扣除一個stamina(亦即右上方的東西)。如免費版就有10個,一扣完後,就要等一段時間後才可以玩。幸好,就算沒有stamina,都可以玩訓練模式,玩得多就可以升級,就能再獲得stamina。
整體遊戲的感覺頗不錯,玩的過程和畫面特效都頗接近真實情況。小編只是略為不滿勝出後的獎勵不夠多,要賺足夠金幣去解開遊戲要花頗長時間。


 
大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝  

[轉載自 : winandmac.com香港版]

沒有留言: