Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年4月2日星期一

大大隻字「窮人恩物」- 香港貧富懸殊有幾厲害,從地產代理嘅廣告就可能睇到

香港貧富懸殊有幾厲害,從地產代理嘅廣告就可能睇到端倪。Emily噚日見到facebook熱傳一張地產代理推銷荃灣楊屋道樂悠居753平方呎單位嘅廣告,410萬元開價,但用大大隻字「窮人恩物」做標題。有網友話廣告「黐線」,有網友話,呢個單位若做七成按揭,首期要123萬,想起以前有100萬現金已經係百萬富翁,難免有啲感慨,有網友話,「窮人」定義要重新定位咁話。
Emily好奇之下計數,若「窮人恩物」住宅以2.2厘息、分20年做七成按揭,每月供款1.48萬元,以五成供樓負擔計,已經超過本港家庭入息中位數(約2.1萬元)。換言之,按代理嘅邏輯,本港逾半家庭都係窮人。有網友嘆氣,話喺香港生仔、買樓各要400萬,不如研究移民瓦努阿圖算嘞。

沒有留言: