Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年7月24日星期五

新城廣播 (包含財經台、知訊台及采訊台三條頻道)



新城電台(Metro Broadcast) 出咗一個自家製既 iPhone App 比大家即時收聽佢0地節目,大家可能會話之前都可以用其他既 Apps 去聽新城、港台、商台既節目。

佢出得個 Native Apps 當然有佢既好處,第一就梗係免費唔駛錢,同埋大家乜都唔駛 Set 就可以用得到,簡單易用;仲有現在播放緊既節目內容介紹同主持人既相片,仲有埋節目表 !!


財經台 (FM104) - 廿四小時全球財經

知訊台 (FM99.7) - 資訊音樂綜合平台

采訊台 (AM1044) - 貫徹多元文化交流


而且 Steaming Buffer 都好快,我用 3GS + 2G SIM Card 十幾秒就已經可以聽到節目,而且支援按 iPhone 既 "Power Button" 去 Sleep Mode 熄左個 screen 都仍然聽到收音機 ,咁就可以慳番 d 電 ;

我用 Bluetooth 耳筒嚟聽都幾食電,聽半小時大約用咗 8-10% 電池,用電量係一個問題,不過大家反而要注意係會用到數據傳送 (Data) ,如果你唔係用緊任用 Data Plan 就要注意吓 d Data 用量 !!

聽節目既時候都會聽十幾秒會窒一窒(少過半秒),不過就絕對可以接受 !!

之前見商台大攪網上收聽既 HongKong ToolBar,仲以為佢會出個 Native App 比 iPhone,估唔到比"新城"食咗頭啖湯 !!

Price : Free

沒有留言: