Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年5月24日星期四

BEECRAZY 團購《暗黑破壞神 lll》(Diablo lll)冇貨,D3 迷「身心受創」

BEECRAZY回覆表示,因為 Diablo lll反應熱烈,導致延誤送貨。
機迷苦候12年的網絡遊戲《暗黑破壞神 lll》(Diablo lll, D3)本月15日全球同步上巿,即刮起搶購潮;有機迷本月7日經團購網站 BEECRAZY購買,合約註明七日內送貨,惟限期過後仍未收到貨。機迷批評該團購網「呃錢」,令他身心受創,「見到啲 friend日日係咁打,我就得個恨字,好鬼谷氣。」

BEECRAZY指供不應求

29歲的機迷李先生表示,9歲開始打機,苦候了 Diablo lll十多年,本月7日經 BEECRAZY購買 Diablo lll,售價359元,較巿價平數十元,合約更列明15日正式開售,保證七日內送貨,「平幾十蚊事小,隻 game咁好賣,去門巿未必買到,諗住佢七日內有貨,咪幫襯佢。」
李先生如意數盤未能打響,昨日過了七日仍未收到 Diablo lll,致電熱線職員指最快要下周三才有貨,「 BEECRAZY前科唔好,到時都唔知有冇貨,見到啲 friend日日係咁打,我就得個恨字,好鬼谷氣。」
李先生說,兌換遊戲最後限期是下月15日,擔心屆時到期仍然未有貨,兌換券恐變廢紙。
BEECRAZY回覆表示,因為反應熱烈,多達5,000名客戶購買 Diablo lll,而供應商最初只能提供150套遊戲,導致延誤送貨,目前新貨陸續供應,受影響的客戶最遲在下月4日前取得貨品,或可選擇退款。

沒有留言: