Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年8月5日星期五

民建聯推 iPhone App 收投訴


iPhone大行其道,出街搭車,每日都見到唔少人拎住個 iPhone篤 篤 ,民建聯食住呢條水,最近推出咗個 民建聯 iPhone app,希望透過呢個應用程式,等更加多人認識民建聯,呢個 app 最大 賣點,就係市民遇到有咩不平事,都可以立即透過程式同民建聯講,佢 睇到就會跟進。

譚耀宗變動畫主角

Emily噚日得知呢個 app上 架,立即下載 睇 ,見到 「最新消息」一欄,可以見到民建聯 最新活動,例如上月底要求港鐵加建月台幕門 請願,就圖文並茂咁睇到,而部分資訊,更加會有短片睇,都算好方便。

iPhone Screenshot 4iPhone Screenshot 5

除 消息同投訴外,應用程式亦可以睇到民建聯所有立法會議員、區議員同各支部 資料,撳入去就見到該議員 辦事處電話、email地址、網址、辦事處地址等資料,更可以「一按即撥」咁打電話,或者由地圖睇 辦事處所在地。

沒有留言: