Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年4月2日星期六

iPhone Game : 《Rainbow Six: Shadow Vanguard》最緊要 Head Shot

呢排英、法聯軍怒炸利比亞狂人,一時之間全球刮起反恐熱潮,《Rainbow Six》遊戲開發商UbiSoft趁機把「彩虹六號」部隊帶到iPhone,齊齊殺狂人、救人質。不過最緊要瞄準打頭攞高分,否則用來用去都係得支步槍仔,真係開槍都按到手軟!

10人連戰對打

《Rainbow Six》最正係要玩組織、考戰略,唔係一味衝衝衝就可以過關。今次iPhone版都唔例外,玩家要扮演新上任軍官,帶埋兩位同伴深入虎穴,過程中要向他們發出潛入、開槍及掟閃光彈等指令,少啲戰術都玩唔掂!故事模式共設11關,由大使館、油田打到非洲叛軍基地,場景多變,配合專用物理引擎,立體效果相當出色。遊戲另可接駁Wi-Fi,支援最多10人連線對打,亦可約埋另外兩名玩家組隊打電腦,齊齊搶分攞隱藏嘅武器。



 
畫面右下方設有瞄準掣,方便Head Shot敵人。

 
主角可指揮隊友開門、偵測或掟閃光彈,然後從後作出支援。

 
要儲分取得成就,先攞到霰彈槍、衝鋒槍等重火力武器。


沒有留言: