Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年3月23日星期三

iPhone Game : Tom Clancy's Rainbow Six: Shadow Vanguard 彩虹六號:暗影先鋒


《彩虹六號》(Rainbow six)應該屬於第一人稱射擊遊戲(FPS),但是,它又和一般意義上的第一人稱射擊遊戲有所不同,更側重於戰術層次上的策略。

在遊戲中,你指揮著一支精銳的反恐怖小分隊,在全世界履行著打擊恐怖主義分子的神聖使命。

自由人 : 第一次玩 Rainbox 已經係十多年前,為咗玩呢個 3D Game 而要 Upgrade 部 PC 機,仲要買張有 512MB RAM 既 3D Dispay Card,跟著仲轉用 HKBN 10MB 打 Online Mode !!

iPhone Screenshot 1

iPhone Screenshot 2

iPhone Screenshot 3

iPhone Screenshot 4

iPhone Screenshot 5




Price : US$6.99


大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝

網上開心版 (IPA File)
http://u.115.com/file/t5bdeb6b32
http://www.fileape.com/dl/8OgSUHpYGI7t9lxP
http://www.zshare.net/download/879831892c819381

沒有留言: