Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年10月4日星期一

阿蘇教你賺兩億,隨身 iPad 和 iPhone 4 潮爆過人



「我要賺兩億!」這將會是蘇施黃未來 10年的座右銘,惡死過導遊阿珍的阿蘇今趟唔再教人煮餸介紹美食,明日起她會在圓方 The Grand戲院舉行一連 15場的賺錢講座,實行化身嚴師教人搵錢秘訣,最重要是教你定下做人目標,不要像她 hea足大半生才懂得發憤銀,到時近 15,000人將會成為「蘇嚴師」的高徒,阿蘇大派定心丸表示講座人人啱聽,更揚言只要跟足「 SMART」的搵錢方式就個個都有機會賺到兩億。

現年 55歲的蘇施黃明天起至本月 22日逢周一至周五會在圓方 The Grand戲院舉行 15場「我要賺兩億!」講座,到時阿蘇每日做足三場,每場同你 talk足一小時,門票 100元,用 100元換來兩億的夢,絕對物超所值。

患病頓覺錢重要

放大圖片
蘇施黃自言 hea了多時,經歷患病後令她茅塞頓開誓言要發憤搵錢。

蘇施黃自言 hea了多時,經歷患病後令她茅塞頓開誓言要發憤搵錢。

阿蘇以惡死見稱,今趟踩過界做「蘇嚴師」,教授 15,000名高徒,她自言一切都從 50歲時患病開始,她覺得自己很幸運,因為朋友、公司、屋企人,包括上帝都不斷給她機會,但她恐怕今次是最後一次機會,她日前接受訪問說:「 50歲前自己嘅搵錢態度好 hea,病咗之後就好似一隻馬戴咗眼罩,會好 focus。我喺 50歲前以為人生目標就係開心,打場麻雀係開心,喺屋企唔做嘢又開心,但呢啲開心要有時間有錢同自由先可以話想點就點,我 50歲前只係有少少時間、少少錢同好多自由,所以我就誤解咗,當我一病時 income會 drop,又冇咗自由,時間又大部份放喺張床上,但人生咁係唔得。」
於是阿蘇在卧病時想起以前做保險時的一條賺錢公式「 SMART」,她也為人生定下明確目標,並於 3年前定下要在 55歲前賺 1千萬,她坦言去年 8、 9月已達標,現時她已定下另一更大目標,就是在 10年賺 2億,不要以為這 2億是信口開河,事實上這數目是經阿蘇深思熟慮,她說:「我父母今年 90大壽,自己又大使,如果慳慳哋一年使 200、 300萬,計吓計吓如果開心地活到 100歲就仲有成 45年,我計過要成 2億,我要為自己預備將來,當 set咗兩億後就要諗點搵呢嚿錢,我搵咗好多賺錢高人出嚟飲茶,同佢哋講我有個新目標就係要賺 2億,不過初初大家都當我玩吓,有個老友就叫我轉型,仲要我自己諗吓做乜。」

獲黎智英過兩招

放大圖片
教慣人煮餸的蘇施黃,今次轉型講搵銀之道。 資料圖片

教慣人煮餸的蘇施黃,今次轉型講搵銀之道。 資料圖片

事實上阿蘇定下目標後就如重回幼稚園一樣,因為她要重新思考,每見賺錢奇人都不恥下問,並坦言上個月才到黎智英家中午膳,請教賺錢秘訣,她說:「佢咁多百億都賺到,於是佢又講咗少少嘢畀我知,之後我就集合晒所有嘅說法,再加埋自己性格同做咗 50幾年人嘅經驗,我就喺今年 1月開始搞自己嘢,主力係賣鮑魚、西班牙火腿同魚子醬,但就未公開發售住,不過單係搞個包裝就已經搞咗 4個月,真係嘔咗我八桶血,不過我家仲學緊。」

搞講座僅花$150

今次講座也是阿蘇的賺錢渠道,她自誇由構思到籌備,她全程只花了 150元,她說:「朋友話我做生意咁蠢,叫我斗零都唔可以拎出嚟,不過要唔用錢做騷真係好難,但只要 turn garbage into gold,即係將垃圾變銀紙就可以,於是我開始搵 The Grand,叫佢將啲垃圾時段賣出嚟,好過得兩個人入場睇,我又打畀黎智英,話我同佢寫咗十幾年嘢,可唔可以落廣告畀 discount,打咗好多友情牌,呢啲都儲咗幾十年,家唔用等幾時。」阿蘇揚言只要嚴格跟隨「 SMART」公式, 2億就人人都可以賺到,她更誇口說:「就算冇 2億,最渣嗰個都可以賺到 1%,渣到白癡都會有 200萬啦。」

解剖 SMART

SMART發達目標方程式
S---Specific 具體
M---Measurable 可數的
A---Attainable 能力可及
R---Realistic 實際可行
T---Trackable 可追溯的

阿蘇今次講座會以一個簡單的「 SMART」賺錢公式教人如何成功的搵錢秘訣,事實上「 SMART」即指「 S」 Specific、「 M」 Measurable、「 A」 Attainable、「 R」 Realistic和「 T」 Trackable,阿蘇形容這條「 SMART」公式是不少保險和傳銷行業中人都熟識的,她也學足 20多年,對這條公式滾瓜爛熟到足以教人,不過要真正將公式實行和融會貫通,就仍有一段距離。

定下人生目標

放大圖片
一向出口不饒人的阿蘇表明在講座上也會貫徹鬧人本色。

一向出口不饒人的阿蘇表明在講座上也會貫徹鬧人本色。

阿蘇表示這條公式的第一樣最重要是 Specific,即具體,她說:「好似開心就唔具體,但搵兩億就好具體;第二樣就係 Measurable,即數到,開心數唔到; A係 Attainable即能力做得到; Realistic唔好坐喺度話同法國總統食餐晏,李嘉誠打本畀你做生意,呢啲就唔 Realistic;最後係 Trackable,係講時間,即係你要有個 timetable,將呢五樣嘢好嚴厲排列出嚟,自己可以好簡易做測試,測試你嘅人生目標,如果你目標過唔到呢個『 SMART』,即係你錯到不得了,咁你就要睇吓邊度錯嘞,然後要做番啱佢,因為你過唔到,你人生會嘥咗好多時間。」
阿蘇謂雖然很多人都知道「 SMART」這方式,但卻永遠都像套不到在自己人生內,她表示中間一定有原因,她覺得最重要是人生一定要有目標。

攜過萬 iPad潮爆

不要看年過半百的蘇施黃平日粗粗魯魯,打扮只是簡單隨意的恤衫西褲中性打扮,就以為她老土 out爆,事實上阿蘇非但沒有與時代脫節,隨身之物更全都是時下潮物, iPad和 iPhone 4不離身,夠堅夠型。

認真上網查字

放大圖片
現年 55歲的蘇施黃絕對冇同時代脫節,手持逾萬元訂製的 iPad,潮爆過人。

現年 55歲的蘇施黃絕對冇同時代脫節,手持逾萬元訂製的 iPad,潮爆過人。

阿蘇做事認真,她接受訪問時提到 Specific這個字時,她一時語窮,想不到用一個合適的中文字眼來形容,於是她即拿出 sharp爆黃撞紅色外殼的 iPad出來上網查字典。
不要以為阿蘇的 iPad外殼是普通街邊貨仔的價錢,事實上她的 iPad外殼價值不菲,潮爆阿蘇透露她那部 64G的 iPad連外殼從美國訂購回來,價錢是雙倍盛惠過萬,不過以現時阿蘇日理萬機的情況,相信 iPad真的幫她不少。

沒有留言: