Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年7月23日星期五

杜惠東爆藝人秘史捱轟拒道歉

向來敢言敢寫的嘉禾前宣傳廣告部主管杜惠東,今年書展推出大爆巨星秘史的新書《繁星閃閃》,書中提及梅艷芳、成龍、林青霞、鄧麗君、王祖賢和狄娜等人的軼事及情史。但《繁》書推出後招來非議,前日阿梅歌迷會便譴責書中言詞刻薄及內容失實,要求出版社回收書,重新審核及刪去不實內容。杜惠東昨日在中環接受記者訪問時,對於被插毫不生氣,反稱有人小事化大,趁機搞事。

拒收書 「搵人劈我囉」
杜惠東昨日心平氣和地說:「聽到呢件事有啲影響心情,我要澄清成件事係我想寫回憶錄,當年我同成龍、鄧麗君都係好朋友,成日周圍去,但當時冇用筆記低,都係憑記憶,可能有啲嘢會有時間出入。」對於阿梅歌迷會指他在書中寫錯日期,杜惠東稱覺得這對整件事影響不大,他說:「黐線嘅,有乜影響?點解要搞到件事咁大?我知道阿梅歌迷想有多啲阿梅嘅新聞,有人想為阿梅做啲嘢,乘住呢件事搞大佢,搞埋我嗰份。」

杜惠東指特首被梁國雄鬧廢柴也沒問題,公眾人物難免被外界評論,但對於阿梅歌迷會提出收書,他卻說:「無理取鬧,小事化大,一係搵人劈我囉。」他在書中爆阿梅曾與江湖大佬有過一段情,問他會否擔心得罪人,他說:「江湖人物同我都係朋友,我冇講佢哋唔好呀。」杜惠東又強調自己所寫一切忠於事實,之前有人建議他可以寫李小龍的故事,但他昨日說:「我知道李小龍係好題材,但依家冇乜心機寫啦。」

沒有留言: